Kategorije
 
 
 
 
 

Politika povračila

Za vse napake na blagu ob prevzemu s strani kupca odgovarja prodajalec. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki so nastale zaradi njihove uporabe ali obrabe. V primeru artiklov, prodanih po nižji ceni, prodajalec ne odgovarja za napake. Če artikli niso pokvarljivi ali rabljeni, je prodajalec odgovoren za napake, ki nastanejo po prevzemu artikla za čas veljavnosti garancije.

Garancijski rok za novo blago je 24 mesecev, ki prične teči ob prevzemu blaga s strani kupca. Garancijski rok za rabljeno blago je 12 mesecev. Če je rok uporabe označen na prodanem artiklu, njegovi embalaži ali priloženih navodilih, garancijski rok ne preneha pred iztekom tega roka.

Če bo kupljeni izdelek dal v obratovanje podjetnik, ki ni prodajalec, teče garancijski rok od dneva dajanja izdelka v obratovanje, če je kupec naročil zagon najkasneje v treh tednih po prevzemu izdelka in pravilno ter pravočasno zagotovil potrebno sodelovanje.

Garancijski list se izda na željo kupca. Za reklamacijo zadostuje dokazilo o nakupu.

Če ima blago napako, ki jo je mogoče odpraviti, ima kupec pravico, da jo brezplačno, pravočasno in pravilno odstrani pri prodajalcu. Prodajalec je dolžan napako odpraviti brez nepotrebnega odlašanja.

Kupec ne sme uporabljati artikla, na katerem je našel napako. V primeru napak, ki se pojavijo po nakupu, jih je potrebno brez nepotrebnega odlašanja sporočiti prodajalcu, najkasneje do izteka garancijskega roka. Po preteku garancijske dobe se pravica do reklamacije prekine.

Obraba, ki je značilna za material, se ne šteje za napako. Ni napaka, če iz narave prodanega izdelka izhaja, da je njegova življenjska doba krajša od garancijske dobe in če se pri normalni uporabi takega izdelka popolnoma izrabi pred iztekom garancijske dobe.

Kupec lahko namesto odprave napake zahteva zamenjavo izdelka ali, če se napaka nanaša samo na del izdelka, zamenjavo dela, če prodajalcu ne povzroči nesorazmernih stroškov v primerjavi s ceno blaga oz. resnostjo okvare. Namesto, da bi odpravil napako, lahko prodajalec vedno zamenja pokvarjen izdelek drugim, če to kupcu ne povzroča resnih težav. Če gre za napako, ki je ni mogoče odpraviti in, ki preprečuje, da bi se stvar pravilno uporabljala kot stvar brez napak, ima kupec pravico do zamenjave oziroma ima pravico odstopiti od pogodbe. Enake pravice pripadajo kupcu v primeru popravljivih napak, v kolikor kupec izdelka ne more pravilno uporabljati zaradi ponovitve napake po popravilu ali zaradi večjega števila napak. V primeru drugih nepopravljivih napak je kupec upravičen do primernega popusta na ceno izdelka.

Odgovornost za napake velja za prodajalca, na naslovu skladišča (iSklad, Dialnicna cesta 5, Hala D, gate 35, 90301 Senec, Slovakia). Če pa je v garancijskem listu naveden garancijski servis, ki je bližje prodajalcu oziroma kupcu, bo kupec uveljavljal pravico do popravila pri pooblaščenem servisu. Pooblaščeni servis je dolžan popravilo opraviti najkasneje v 30 dneh.

Ob zamenjavi izdelka bo garancijska doba ponovno pričela teči od trenutka prejema novega izdelka. Enako velja, če se zamenja del, za katerega je bila podana garancija.

Reševanje reklamacije pomeni prekinitev postopka reklamacije s predajo popravljenega izdelka, zamenjavo izdelka, vračilom kupnine za izdelek, plačilom primernega popusta na ceno izdelka, pisno zahtevo za prevzem izvedbe ali utemeljeno zavrnitvijo.

Prodajalec ob reklamaciji določi način reševanja reklamacije, takoj ali v težkih primerih najkasneje v 3 delovnih dneh od dneva reklamacije, v utemeljenih primerih, še posebej, če je potrebna kompleksna tehnična ocena izdelka ali storitve, vendar najkasneje v 30 dneh od dneva reklamacije. Po določitvi načina obravnavanja reklamacije bo reklamacija rešena takoj; v utemeljenih primerih je reklamacijo mogoče rešiti pozneje; vendar reševanje reklamacije ne sme trajati dlje kot 30 dni od dneva reklamacije. Po izteku roka za obravnavo reklamacije ima kupec pravico odstopiti od pogodbe oziroma ima pravico zamenjati izdelek za nov izdelek.

Če je kupec v prvih 12 mesecih od nakupa vložil reklamacijo za izdelek, lahko prodajalec reklamacijo obravnava z zavrnitvijo le na podlagi strokovne presoje; ne glede na rezultat strokovne ocene, od kupca ne bo zahteval povračila stroškov strokovne ocene ali drugih stroškov v zvezi s strokovno oceno. Prodajalec je dolžan kupcu posredovati kopijo strokovne ocene, ki utemeljuje zavrnitev reklamacije, najkasneje v 14 dneh od dneva obravnavanja reklamacije. Če je kupec podal reklamacijo za izdelek 12 mesecev po nakupu in jo je prodajalec zavrnil, bo prodajalec v dokumentu o obravnavanju reklamacije navedel, komu lahko kupec izdelek pošlje v strokovno oceno. Če je izdelek poslan v strokovno presojo k imenovani osebi, stroške strokovne ocene, kot tudi vse druge s tem povezane smotrno nastale stroške, krije prodajalec, ne glede na rezultat strokovne ocene. Če kupec s strokovno oceno dokaže prodajalčevo odgovornost za napako, lahko ponovno vloži reklamacijo; v času strokovne presoje garancijski rok ne teče. Prodajalec je dolžan kupcu v roku 14 dni od dneva ponovne vložitve reklamacije povrniti vse nastale stroške strokovne presoje ter vse s tem povezane namensko nastale stroške. Ponovno vložene reklamacije ni mogoče zavrniti.

Prodajalec je dolžan kupcu ob reklamaciji izdati potrdilo. Če je reklamacija vložena po elektronski pošti, je prodajalec dolžan kupcu nemudoma dostaviti potrdilo o reklamaciji; če potrdila ni mogoče dostaviti takoj, ga je potrebno dostaviti brez nepotrebnega odlašanja najkasneje skupaj z dokazilom o reklamaciji; potrdila o reklamaciji ni potrebno dostaviti, če ima kupec možnost, da terjatev dokaže na drug način.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica