Kategorije
 
 
 
 
 

Splošni pogoji poslovanja

Osnovni podatki

Splošni pogoji veljajo za pogodbe, sklenjene na daljavo v e-trgovini www.probiotica.si med prodajalcem in kupcem v skladu z Zakonom št. 102/2014 Zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe na daljavo.

Prodajalec je: SCD Slovensko, s.r.o., Ulica Andreja Hlinka 1514/19, Mojmírovce 951 15, Slovaška. Matična številka: 45381097, številka za DDV 2022971775. Tel. +421948 012 999, e-pošta: info@probiotica.si. Registrirano v komercialnem registru okrožnega sodišča v Nitri (Slovaška), oddelek Sro, vložek št. 25917/N.

Kupec je potrošnik, tj. fizična oseba, ki pri sklepanju in izvajanju potrošniške pogodbe ne deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti ali poklica. Nakup, ki ga opravi poslovni subjekt, ureja Gospodarski zakonik št. 513/1991 Zb.

Nadzorni organ za varstvo potrošnikov je Inšpektorat SOI za regijo Nitra, P.O. BOX 49A, Staničná 9, 950 50 Nitra 1, Slovaška.

Naročanje in sklenitev pogodbe

Pošiljanje izpolnjenega naročila kupcu se šteje kot predlog za sklenitev pogodbe po Civilnem zakoniku na podlagi ponudbe prodajalca v e-trgovini. Pogodba je sklenjena s potrditvijo naročila s strani prodajalca.

Cene blaga

Vse cene izdelkov v e-trgovini so končne, in vključujejo vse davke. Prodajalec je zavezanec za DDV. Cena izdelka ne vključuje stroškov dostave. Ti so navedeni na strani www.probiotica.si/dostava-in-placilo/ in v nakupovalni košarici pred zaključkom naročila, kjer kupec vidi tudi skupno ceno naročila, vključno s stroški dostave blaga.

Plačilo za blago

Prodajalec prejme plačilo za naročeno blago na načine, ki so navedeni na strani www.probiotica.si/dostava-in-placilo/ .

Del naročila v e-trgovini je kupčeva obveznost, da prodajalcu plača za naročeno blago.

Dostava blaga

Če pri posameznem izdelku rok dobave ni določen, bo prodajalec blago kupcu dostavil najkasneje v 30 dneh.

Šteje se, da je kupec blago prevzel v trenutku, ko kupec ali tretja oseba, ki jo je on določil (z izjemo prevoznika) prevzame celotno naročilo, ali če:

a) je blago, ki ga je kupec naročil v enem naročilu, dobavljeno ločeno, se za prevzem naročila šteje zadnje dostavljeno blago,

b) je blago, sestavljeno iz več delov ali kosov, se naročilo šteje za dostavljeno v trenutku prevzema zadnjega dela ali zadnjega kosa,

c) je blago večkrat dostavljeno v določenem obdobju, se naročilo šteje za dostavljeno v času prevzema prvega dostavljenega blaga.

Vračilo blaga

Za vse napake na blagu ob prevzemu s strani kupca odgovarja prodajalec. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki so nastale zaradi njihove uporabe ali obrabe. V primeru artiklov, prodanih po nižji ceni, prodajalec ne odgovarja za napake. Če artikli niso pokvarljivi ali rabljeni, je prodajalec odgovoren za napake, ki nastanejo po prevzemu artikla za čas veljavnosti garancije.

Garancijski rok za novo blago je 24 mesecev, ki prične teči ob prevzemu blaga s strani kupca. Garancijski rok za rabljeno blago je 12 mesecev. Če je rok uporabe označen na prodanem artiklu, njegovi embalaži ali priloženih navodilih, garancijski rok ne preneha pred iztekom tega roka.

Če bo kupljeni izdelek dal v obratovanje podjetnik, ki ni prodajalec, teče garancijski rok od dneva dajanja izdelka v obratovanje, če je kupec naročil zagon najkasneje v treh tednih po prevzemu izdelka in pravilno ter pravočasno zagotovil potrebno sodelovanje.

Garancijski list se izda na željo kupca. Za reklamacijo zadostuje dokazilo o nakupu.

Če ima blago napako, ki jo je mogoče odpraviti, ima kupec pravico, da jo brezplačno, pravočasno in pravilno odstrani pri prodajalcu. Prodajalec je dolžan napako odpraviti brez nepotrebnega odlašanja.

Kupec ne sme uporabljati artikla, na katerem je našel napako. V primeru napak, ki se pojavijo po nakupu, jih je potrebno brez nepotrebnega odlašanja sporočiti prodajalcu, najkasneje do izteka garancijskega roka. Po preteku garancijske dobe se pravica do reklamacije prekine.

Obraba, ki je značilna za material, se ne šteje za napako. Ni napaka, če iz narave prodanega izdelka izhaja, da je njegova življenjska doba krajša od garancijske dobe in če se pri normalni uporabi takega izdelka popolnoma izrabi pred iztekom garancijske dobe.

Kupec lahko namesto odprave napake zahteva zamenjavo izdelka ali, če se napaka nanaša samo na del izdelka, zamenjavo dela, če prodajalcu ne povzroči nesorazmernih stroškov v primerjavi s ceno blaga oz. resnostjo okvare. Namesto, da bi odpravil napako, lahko prodajalec vedno zamenja pokvarjen izdelek drugim, če to kupcu ne povzroča resnih težav. Če gre za napako, ki je ni mogoče odpraviti in, ki preprečuje, da bi se stvar pravilno uporabljala kot stvar brez napak, ima kupec pravico do zamenjave oziroma ima pravico odstopiti od pogodbe. Enake pravice pripadajo kupcu v primeru popravljivih napak, v kolikor kupec izdelka ne more pravilno uporabljati zaradi ponovitve napake po popravilu ali zaradi večjega števila napak. V primeru drugih nepopravljivih napak je kupec upravičen do primernega popusta na ceno izdelka.

Odgovornost za napake velja za prodajalca, na naslovu skladišča (iSklad, Dialnicna cesta 5, Hala D, gate 35, 90301 Senec, Slovakia). Če pa je v garancijskem listu naveden garancijski servis, ki je bližje prodajalcu oziroma kupcu, bo kupec uveljavljal pravico do popravila pri pooblaščenem servisu. Pooblaščeni servis je dolžan popravilo opraviti najkasneje v 30 dneh.

Ob zamenjavi izdelka bo garancijska doba ponovno pričela teči od trenutka prejema novega izdelka. Enako velja, če se zamenja del, za katerega je bila podana garancija.

Reševanje reklamacije pomeni prekinitev postopka reklamacije s predajo popravljenega izdelka, zamenjavo izdelka, vračilom kupnine za izdelek, plačilom primernega popusta na ceno izdelka, pisno zahtevo za prevzem izvedbe ali utemeljeno zavrnitvijo.

Prodajalec ob reklamaciji določi način reševanja reklamacije, takoj ali v težkih primerih najkasneje v 3 delovnih dneh od dneva reklamacije, v utemeljenih primerih, še posebej, če je potrebna kompleksna tehnična ocena izdelka ali storitve, vendar najkasneje v 30 dneh od dneva reklamacije. Po določitvi načina obravnavanja reklamacije bo reklamacija rešena takoj; v utemeljenih primerih je reklamacijo mogoče rešiti pozneje; vendar reševanje reklamacije ne sme trajati dlje kot 30 dni od dneva reklamacije. Po izteku roka za obravnavo reklamacije ima kupec pravico odstopiti od pogodbe oziroma ima pravico zamenjati izdelek za nov izdelek.

Če je kupec v prvih 12 mesecih od nakupa vložil reklamacijo za izdelek, lahko prodajalec reklamacijo obravnava z zavrnitvijo le na podlagi strokovne presoje; ne glede na rezultat strokovne ocene, od kupca ne bo zahteval povračila stroškov strokovne ocene ali drugih stroškov v zvezi s strokovno oceno. Prodajalec je dolžan kupcu posredovati kopijo strokovne ocene, ki utemeljuje zavrnitev reklamacije, najkasneje v 14 dneh od dneva obravnavanja reklamacije. Če je kupec podal reklamacijo za izdelek 12 mesecev po nakupu in jo je prodajalec zavrnil, bo prodajalec v dokumentu o obravnavanju reklamacije navedel, komu lahko kupec izdelek pošlje v strokovno oceno. Če je izdelek poslan v strokovno presojo k imenovani osebi, stroške strokovne ocene, kot tudi vse druge s tem povezane smotrno nastale stroške, krije prodajalec, ne glede na rezultat strokovne ocene. Če kupec s strokovno oceno dokaže prodajalčevo odgovornost za napako, lahko ponovno vloži reklamacijo; v času strokovne presoje garancijski rok ne teče. Prodajalec je dolžan kupcu v roku 14 dni od dneva ponovne vložitve reklamacije povrniti vse nastale stroške strokovne presoje ter vse s tem povezane namensko nastale stroške. Ponovno vložene reklamacije ni mogoče zavrniti.

Prodajalec je dolžan kupcu ob reklamaciji izdati potrdilo. Če je reklamacija vložena po elektronski pošti, je prodajalec dolžan kupcu nemudoma dostaviti potrdilo o reklamaciji; če potrdila ni mogoče dostaviti takoj, ga je potrebno dostaviti brez nepotrebnega odlašanja najkasneje skupaj z dokazilom o reklamaciji; potrdila o reklamaciji ni potrebno dostaviti, če ima kupec možnost, da terjatev dokaže na drug način.

Vračilo blaga – odstop od pogodbe brez navedbe razloga

Kupec ima pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga v 14 dneh od dneva prejema blaga. To pravico lahko uveljavlja le potrošnik.

Šteje se, da je kupec blago prevzel v trenutku, ko kupec ali tretja oseba, ki jo je on določil, razen prevoznika, prevzame vse dele naročenega blaga, ali če:

a) je blago, ki ga je kupec naročil v enem naročilu, dobavljeno ločeno, se za prevzem naročila šteje zadnje dostavljeno blago,

b) je blago, sestavljeno iz več delov ali kosov, se naročilo šteje za dostavljeno v trenutku prevzema zadnjega dela ali zadnjega kosa,

c) je blago večkrat dostavljeno v določenem obdobju, se naročilo šteje za dostavljeno v času prevzema prvega dostavljenega blaga.

Kupec lahko odstopi od pogodbe, katere predmet je dobava blaga, še pred začetkom roka za odstop od pogodbe.

Kupec od pogodbe ne more odstopiti, katere predmet je:

  • prodaja blaga po meri potrošnika, blaga po meri ali blaga, namenjenega posebej enemu potrošniku,
  • prodaja blaga, ki se hitro pokvari ali katerega kakovost se hitro zmanjša
  • prodaja blaga v zaščitni embalaži, ki ga zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov ni mogoče vrniti in katerega zaščitna embalaža je bila po dostavi polomljena,
  • prodaja blaga, ki se zaradi svoje narave lahko po dostavi neločljivo meša z drugim blagom.

Kupec lahko uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe pisno ali na drugem trajnem nosilcu podatkov (npr. po e-pošti), ali s pošiljanjem izpolnjenega obrazca, ki ga je prejel s potrditvijo naročila.

Pravico do odstopa od pogodbe lahko uveljavite tako, da zadnji dan 14-dnevnega roka pošljete obvestilo o odstopu od pogodbe.

Po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe mora prodajalec kupcu najkasneje v 14 dni vrniti vsa vplačila, ki jih je prejel po pogodbi ali v zvezi s pogodbo, vključno s prevozom, dostavo in poštnino ter drugimi stroški in pristojbinami. Prodajalec bo vrnil vplačilo na enak način, kot ga je kupec uporabil za svoje plačilo. Kupec se lahko s prodajalcem dogovori o drugem načinu vračila.

Prodajalec kupcu ni dolžan povrniti dodatnih stroškov, če je kupec izrecno izbral način dostave, ki ni najcenejši od standardnega načina dostave, ki ga ponuja prodajalec. Dodatni stroški so razlika med stroški dostave, ki jih izbere kupec, in stroški najcenejšega standardnega načina dostave, ki ga ponuja prodajalec.

Ob odstopu od pogodbe prodajalec kupcu ni dolžan vrniti plačila, preden mu je blago dobavljeno oziroma dokler kupec ne dokaže, da je blago poslal nazaj prodajalcu, razen če prodajalec predlaga prevzem blaga osebno ali preko od njega določene pooblaščene osebe.

Kupec je dolžan blago vrniti ali izročiti prodajalcu ali osebi, ki jo je prodajalec pooblastil za prevzem blaga, najkasneje v 14 dneh od dneva odstopa od pogodbe. Šteje se, da je bil ta rok spoštovan, če je bilo blago oddano v prevoz najpozneje zadnji dan roka.

Kupec ob odstopu od pogodbe krije le stroške vračila blaga prodajalcu oziroma pooblaščeni osebi za prevzem blaga ter tudi stroške vračila blaga, ki ga zaradi svoje narave ne more vrniti. pošta.

Kupec je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je nastalo kot posledica takšnega ravnanja z blagom, ki presega obravnavo, potrebno za ugotavljanje lastnosti in funkcionalnosti blaga.

Po dostavi blaga ima kupec možnost preizkusiti funkcionalnost blaga, vendar blaga ne more uporabljati, če odstopi od pogodbe. Za ugotavljanje narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga, naj potrošnik ravna z blagom in ga pregleduje le tako, kot bi bilo to mogoče v trgovini. Kupec je dolžan v odstopnem roku z blagom ravnati skrbno in ga pregledati.

Alternativno reševanje sporov

Kupec – potrošnik – ima pravico kontaktirati prodajalca in zahtevati odškodnino (na primer po elektronski pošti), če ni zadovoljen z načinom, kako je prodajalec obravnaval njegovo reklamacijo, ali če meni, da je prodajalec kršil njegove pravice potrošnika. Če prodajalec zahtevo zavrne ali nanjo ne odgovori v 30 dneh od njenega pošiljanja, ima potrošnik pravico vložiti predlog za začetek alternativnega reševanja spora pri subjektu alternativnega reševanja sporov (v nadaljnjem besedilu: subjekt ARS) po zakonu 391/. 2015 Zb. Subjekti ARS so organi in pooblaščene pravne osebe v skladu s §3 zakona 391/2015 Zb. Seznam subjektov ARS je na voljo na spletni strani Ministrstva za gospodarstvo Slovaške republike www.mhsr.sk. Potrošnik lahko odda ponudbo na način, določen v skladu z § 12 zakona 391/2015 Zb.

Potrošnik lahko vloži reklamacijo tudi preko platforme za alternativno reševanje sporov ARS, ki je na voljo na spletu
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm.

Alternativno reševanje sporov lahko uporabi le potrošnik – fizična oseba, ki pri sklenitvi in izpolnjevanju potrošniške pogodbe ne deluje v okviru svojega poslovanja, zaposlitve ali poklica. Alternativno reševanje sporov se nanaša samo na spor med potrošnikom in prodajalcem, ki izhaja iz potrošniške pogodbe ali je v zvezi z njo. Alternativno reševanje sporov velja samo za pogodbe na daljavo. Alternativno reševanje sporov ne velja za spore, pri katerih vrednost spora ne presega 20 EVR. Organ ARS lahko od potrošnika zahteva plačilo pristojbine za uvedbo ARS do največ 5 EVR z DDV.

Ti pogoji začnejo veljati 1.3.2022.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica