Kategorije
 
 
 
 
 

Odpravljanje težav s spletnim plačilom

Kaj naj storim, če moje spletno plačilo ni uspelo? Ali ste izbrali predplačilo preko vašega plačilnega prehoda Besteron, vendar plačila niste mogli dokončati? Ni problema! Ni potrebe po novem naročilu. Do svojega naročila lahko dostopate s klikom na zeleni gumb na dnu elektronske pošte, s katero smo potrdili vaše naročilo.

Imate 3 možnosti:

  1. Plačilo boste preprosto vrnili. V predogledu vašega naročila lahko izvedete želeno plačilo s klikom na povezavo - logotip vaše banke ali plačilne kartice.
  2. Plačate lahko tudi vnaprej z nakazilom na naš račun po spodnjih podatkih:
    VS: številka vašega naročila
  3. Možna je tudi sprememba načina plačila v plačilo po povzetju, če to zahtevate po telefonu ali elektronski pošti.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica